Adrino Native, tak od lutego nazywa się największa w Polsce sieć native w content marketingu. Dotychczas sieć działała pod nazwą Content Stream. Do Adrino Native dołączają też nowi wydawcy, Wykop.pl oraz grupa IBERION.
Dotarcie Adrino Native to 22 miliony realnych użytkowników, co przekłada się na 88% zasięgu w polskim internecie. Każdego miesiąca sieć generuje blisko 3 miliardy odsłon reklamowych. Klientami Adrino Native są między innymi takie marki, jak SEAT, Velux, Intermarche czy Decathlon. „Rynek reklamy natywnej według eMarketera rośnie na świecie o 35% rocznie, ten trend potwierdza także duże zainteresowanie reklamodawców tym formatem. Adrino Native to narzędzie łączące zalety reklamy natywnej z precyzyjnym targetowaniem kontekstowym i behawioralnym” – powiedział Rafał Tokarski, Publishers Business Development Director w Adrino.
Do sieci Adrino Native dołączają też nowi wydawcy. Wykop.pl to obecnie największy polski portal społecznościowy. Opierający się na treściach dodawanych przez użytkowników serwis notuje dzisiaj powyżej 100 mln odsłon miesięcznie. Z kolei IBERION to grupa mediowa w skład której wchodzi 9 portali o różnorodnej tematyce, od lifestyle’owej, przez gospodarczą, sportową, medyczną, kulinarną, turystyczną czy też związaną z fact checkingiem i fake newsami. Wśród jej tytułów można wymienić między innymi: Lelum.pl, BiznesInfo.pl, ZeStadionu.pl, Pacjenci.pl, wawainfo.pl czy AntyFake.pl.
Nowa nazwa oraz dołączający do sieci wydawcy to nie koniec zmian w Adrino Native. Sieć zapowiada dalsze inwestycje i dodanie do swojej oferty rich media oraz wideo. „Widzimy duże zainteresowanie naszych klientów zakupem reklamy natywnej, zarówno w modelu bezpośrednim, jak i coraz częściej programmatic, dlatego rozwój tych kanałów jest dla nas bardzo ważny. Już wkrótce zaoferujemy także nowe, angażujące użytkowników rozwiązania” – dodaje Rafał Tokarski.
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/content-stream-zmienia-sie-w-adrino-native